Monday, June 24, 2013

No les Falte el Pan de la Palabra


En los Puntos para la Reforma la Madre Antonia Paris dice, " Tengan cuidado que no les falte lo necesario, tanto en lo espiritual como en lo temporal, especialmente lo primero, porque con esto tendrán lo segundo. A todos tanto religiosos como religiosas, que no les falte el pan de la Divina Palabra a lo menos una vez cada ocho días; pues que la Palabra de Dios es pan de vida y luz que disipa las tinieblas del alma. Muchos sabios tengo en mi Iglesia, pero ninguno que entienda la verdadera sabiduría."

22 May Pope Francis greets musicians as he welcomes more than 250 children who arrived after travelling by train from Milan at the St. Peter train station at the VaticanPope Francis@Pontifex       
To live according to the Gospel is to fight against selfishness. The Gospel is forgiveness and peace; it is love that comes from God.
 
Her Wings Unfurled, Track Twenty. Song (c) Colleen Fulmer. 
http://youtu.be/E4VrlAmNSdM

1. Come, you hungry, come, you thirsty;
Drink living water, come to the well.

Vengan, los pobres, vengan los humildes;
Tomen agua viva, vengan a mi.

2. Come, you weary, bring your burdens;
Drink living water, come to the well.

Vengan, heridos, vengan sufridos;
Tomen agua viva, vengan a mi.

3. Come, rejected, come, abandoned;
Drink living water, come to the well.

Vengan, las viudas, traigan a sus niños;
Tomen agua viva, vengan a mi.

4. Come, you empty, come you barren;
Drink living water, come to the well.

Vengan al pozo, vengan a mi corazon;
Tomen agua viva, vengan a mi.


Get to know and learn about the Scripture - Estudio sobre la Biblia http://littlerockscripture.org/en/Default.aspx


No comments:

Post a Comment